Saavutettavuusseloste
Tämä saavutettavuusseloste koskee palvelua https://hyvinvointia.kymenhva.fi/ ja on laadittu 16.12.2024. Palvelua koskee laki digitaalisten palvelujen tarjoamisesta, jossa edellytetään, että julkisten verkkopalvelujen on oltava saavutettavia.
Digipalvelun saavutettavuuden tila
Hyvinvointia-verkkopalvelun saavutettavuusarvio on käynnissä.
Huomasitko saavutettavuuspuutteen digipalvelussamme? Kerro se meille ja teemme parhaamme puutteen korjaamiseksi
Valitse Palautepalvelussa ”Jokin muu palvelu tai palaute”. Tämän jälkeen Valitse listasta palautteen kohteeksi ”Hyvinvointia-palvelu”. Toisen sivun ”Palautetiedot” kohtaan rasti ”Saavutettavuuspalaute”.
Valvontaviranomainen
Jos huomaat sivustolla saavutettavuusongelmia, anna ensin palautetta meille eli sivuston ylläpitäjälle. Vastauksessa voi mennä 14 päivää. Jos et ole tyytyväinen saamaasi vastaukseen tai et saa vastausta lainkaan kahden viikon aikana, voit tehdä ilmoituksen Liikenne- ja viestintävirasto Traficomille. Saavutettavuuskantelu tai selvityspyyntö Liikenne- ja viestintävirasto Traficomille -sivulla kerrotaan tarkasti, miten ilmoituksen voi tehdä ja miten asia käsitellään.
Valvontaviranomaisen yhteystiedot
Liikenne- ja viestintävirasto Traficom
Digitaalisen esteettömyyden ja saavutettavuuden valvontayksikkö
www.saavutettavuusvaatimukset.fi
saavutettavuus@traficom.fi
puhelinnumero vaihde 029 534 5000